Sunday, April 8, 2012

Easter Brunch

Påskdagen!!! Idag följde Sydney med mig till kyrkan, vilken var härligt utsmyckad dagen till ära.

Efter det följde det brunch, där även Sanna och Diana dök upp. 

Söte Sanna i Påskens trendfärg.

Give me love, give me love. Give me love to give!

Hum, vad är det som är på gång där uppe i mitt köksfönster?
Vad är det jag ser?! Flygande kaniner!



Det är underbart hur lättroade vi är!

Ja och tänk på att spara kartongen, ifall du vill använda fallskärmskaninerna igen,
då du kan behöva instruktionern.

En fantastisk påskhelg börjar lida mot sitt slut, då jag borde gå in i en kokong av tentaplugg. Det kan väll väntas med till imorgon? Inte? Nehe, då är det väl bäst jag slutar upp med detta surfande och istället lär mig allt om blodets imunologiska effekter.

No comments:

Post a Comment