Friday, June 28, 2013

Arrival

Framme i Londrina efter en lååång flygresa. Så här trötta var barnen efter den långa resan



Nu har jag kommit till lägret och mött de andra ledarna. Jag sov första natten tillsammans med tjejerna i en familj och pojkarna i en annan. Det är ett sätt för oss ledare att lära känna varandra och skapa den känsla vi vill att lägret ska få, samtidigt som barnen får en chans att faktiskt uppleva det land vi är i. Men jag måste medge att det kändes lite tungt att lämna ifrån sig barnen, trötta och blyga inför att prata engelsk, till en familj på flygplatsen. Jag är dock trygg i att det är en cisv familj som kommer göra det bästa för barnen. 

Den här utsikten hade familjen från sitt vardagsrumsfönster, så ni kan ju ana vilken fin lägenhet jag sov min första m
natt i Brasilien i ;)


1 comment:

  1. Skönt att ni är framme och väl omhändertagna! Lycka till med planerandet! Kram Catarina
    Jg får inte fram korten på barnen, men det kanske är lika bra:)

    ReplyDelete