Sunday, October 24, 2010

Great Mall Milpitas



Shoppingsugna och med betalkortet i hösta hugg begav vi oss ut på 680 South mot Milpitas och ett Great Mall. Det blev en hel del shoppande kan jag meddela. Bland annat, mycket annat, hittade jag min hallowen klänning med passande skor. Ni får leta lite på bilden för att gissa er till vad jag ska vara, eller så väntar ni till nästa helg då det äntligen är hallowen. I och med det ska vi in till SF, och jag avslutar dieten på fredag så det blir middag, hotell och den ovärderliga hotellfrukosten!
Nu är jag nerkrypen i sängen jämte Max och lyssnar på höstvindarna och regnet som smattrar. För nu är hösten kommen, som ett regn från en somrig himmel slog den ner här i Tri Valley. Ska bli så skönt att somna, både rygg 
och fötter har shoppingsjukan!


No comments:

Post a Comment