Friday, October 22, 2010

OJOJOJOJ

Ja ack vad tiden går!
Insåg precis att jag har varit här i mer än två månader nu. Det känns så konstigt, att jag har kommit in i en vardag så fort.
Senaste tiden har varit fullproppad med tankar på dieten. Jag har nämligen nu i tre veckor gått på en särskild diet, HCG-dieten. Den går ut på att jag ger mig själv en shot med HCG-hormonet varje morgon och sen endast äter 500 kcal per dag. HCG är ett hormon som man producerar när man är gravid och det är till för att säkerställa fortplantningen fastän kvinnan svälter. Men eftersom jag inte har något barn i magen som växer, så bränner jag bort fettet. Det är riktigt tufft att vara så strikt, men jag ser att det verkligen verkligen funkar. Nu har jeans och tröjor börjat hänga löst :) :)
Igår var jag på DMV (Department of Motor Veichales) och gjorde körkortsteorin. Yeah!!! Fick bara ett fel på första försöket, så nu är det bara att köra upp om två veckor. Det var lite kul, för man fick sitt prov i ena änden av lokalen, gick själv med provet och satte sig i ett hörn och sen gick man och stod i kö typ en kvart för att få det rättat. Kändes som att det inte var jätte svårt att låta någon annan göra provet åt mig!
Nu i helgen ska jag åka till ett stort outletmall nära San Jose. Måste ju göra lite research innan min shoppinggalna familj kommer hit ;)

No comments:

Post a Comment