Thursday, February 2, 2012

Board Dinner

Härom dagen hade jag styrelsen för ESN Kalmar över på middag. ESN är Erasmus Student Network som fungerar som en studentförening för utbytesstudenterna. Och jag blev i början av januari en del av styrelsen med ansvar att alla "utisar" ska få en svensk fadder som kan hjälpa dem att känna sig hemma.

Vi bestämde att vi inte skulle prata något om ESN, och vi behövde faktiskt bara avbryta oss två gånger under middagen då vi kom in på saker som sponsorer, lokaler och t-shirt tryck.

Mina kära vänner i styrelsen. Det var precis att det fick plats med 9 middagsgäster.

Chicken Fajitas and Blackbeans stod på menyn.

Men underbar fantastisk pumpkinpie till efterrätt (jag äter resterna av den just as i write)

Imorgon bär det av på arbetsintervju på Akuten här i Kalmar. Ber en bön att det ska gå bra. Sedan blir det en bussresa till Jönköping då jag passar på att åka hem till Huskvarna samma helg som hostan intar mina lungor. Men det går ju över som tur är.

No comments:

Post a Comment