Monday, April 4, 2011

Scoop it, move it, lift it!

I lördags stod det Campus Golf på schemat. Jag och Malin tog bilen ner till Palo Alto där det plockades ihop golfklubbor, tennisbollar, sharpies, öl och solbrillor, och så var vi redo att invadera Stanford Universitys campus. Det var simpla regler, slå bollen till målet, när du når det, drick en öl. Det blev en toppen dag med så mycket skratt att jag nu har träningsvärk i magen.

Männen gör sig redo för en "full extension" utanför biblioteket.

Jag tror minsann att den ända golflektion Linda gett mig har gjort mig till ett proffs!


Malinski regerar.

Summan av campus golf

Mina bollar följde inte alltid den riktningen jag hade i huvudet, så dagens råd kom från Brigit: Scoop it. Move it. Lift it. Done.

1 comment:

  1. Drick en öl?! Klunka en öl på mindre än en minut skulle jag vilja säga! (Jag är asnöjd att jag numera kan göra det)

    ReplyDelete