Saturday, September 4, 2010

Beer-pong



Nu händer det grejer. Igår åkte vi till Walnut Creek. Det är en lite mer fartfylld stad 20 min från  mig, med mer nöjesliv och mysigare stadskärna än Pleasanton. Jag och tre svenska tjejer som bor i området var och såg RENT. Jag har aldrig sett den innan. Det var kanske inte den bästa historien men vissa delar var verkligen rörande och vi satt alla fyra och snörvlade. Kände bara igen en låt, Seasanos of love (http://www.youtube.com/watch?v=x8iTeDl_Wug).
Efter det körde vi hemåt då Elin fick ett sms från en kille i hennes klass, varför åka hem när man kan åka till ett housparty med de röda plastmuggarna, Bud Light och Beer-pong. Så vi svängde förbi Donken (även här är det den absolut bästa natta maten) och gjorde oss redo för lite amerikanskt college häng. Och det var jätte roligt. Tills idag. Kom hem halv sex i morse och, ja, ni fattar. Men det kändes bra att få skratta ordentligt, så där så man får ont i hela kroppen och ni vet ju hur jag låter då jag skrattar så där. Det var ett tag sen nu. Hoppas det blir fler såna kvällar!

Ikväll blir de jobb igen. Päronen i huset ska till San Francisco så då får man käna lite extra pengar för att sitta barnvakt. Har inte bestämt än vad vi ska göra. Antingen bio eller hyrfilm tror jag dock det blir. Eller så tar jag med dem till Club Sport och simmar lite.
Trevlig Helg!!

No comments:

Post a Comment