Wednesday, September 29, 2010

Now & Zen

Hej hej hallå igen!
I söndags var vi inne i the city. Det var gratis konsert i Golden Gate Park. Tänk er Rix FM festivalen ;) Och för ovanlighetens skull var det glöhett i SF. Det var en riktigt härlig dag, vi låg på vår filt i solen, njöt av stämningen och tog varsin öl. När vi låg där och solade sa Elin "Jag älskar mitt liv", och jag kan bara hålla med!
I lördags var det födelsedags firande i Walnut Creek. Efter att ha käkat middag på Cheesecake Factory drog vi ut på en bar runda. Inte den klassiska, utan den där man går från dörr till dörr för att dörrvakterna tycker att vi ska bära med oss våra pass en utekväll ;)
Har verkligen haft en toppenhelg, förutom att måndagen kom alldeles för fort. Men idag är det redan onsdag och snart är vi närmre nästa än förra helgen :) Och som sagt, här över är det mitt år av förändring, så igår blev det lite helg mitt i veckan med nyktert klubbande i San Jose!
See ya!!!




No comments:

Post a Comment