Friday, May 6, 2011

Street Fair i Ptown


Nu känns det som att sommaren officiellt är här! First wednesday har nämligen dragit igång. Första onsdagen varje månad under sommaren har de marknad nere i downtown med musik, massa mat och lite mysiga tält där lokala butiker ställer ut. Så i onsdags strosade vi, jag och Elin, runt i downtown efter middagen. Det var mysigt och det är så kul att händer saker även här i förorten! Och finns det något bättre sätt att avsluta en kväll än med frozen yoghurt?
Elin fuskade lite från sin mjölkfria diet, men jag tror hon tyckte det var värt det ;)

Behöver man säga mer än vad den blicken säger?! 
Varför har ingen öppnat frozen yoghurt ställen i Sverige?
För att jag skall kunna introducera det!

2 comments:

  1. Varför missade vi yoghurten? Var det för kallt i december?
    kram morsan

    ReplyDelete
  2. jag måste få säga att jag försökte, men ni tyckte det var onödigt. hurtiga familjen *host* ;)

    ReplyDelete