Wednesday, February 9, 2011

Sanctum, why?

Fredag kom denna vecka också. Det gick så otroligt fort. Jag har en teori om att det beror på att Elin och jag har börjat ta kvällspromenader, för helt plötsligt känns det som att hela dagen används aktivt, vilket är väldigt skönt. På kvällen tog vi det lugnt, Elin satt här och surfade medan jag gjorde min läxa. Som vanligt slutade Malin senast av oss, men hon dök upp framåt nio tiden. Ungefär då började vi smida planer för kvällen. Ingen av oss var sugen på att behöva dra på kortkort, sminka sig och få ont i fötter av för höga klackar, så då finns det ju egentligen bara ett alternativ kvar, bio. Men jag har nu fått det bevisat, ännu en gång, Malin och Elin kan, och får nu mera, inte bestämma film! De valde Sanctum och det var nog den absolut sämsta filmen någonsin!!! Satt och asgarvade när det var som mest känslosamt istället för att gråta, det tyder ju på nåt med tanke på hur mina tårkanaler fungerar. Vi spelade in vår egna version av den bästa/sämsta scenen, och jag tror att vi har större chans till en Oscar än vad originalet har.

Det blev alltså en sen kväll helt utan innehåll!


1 comment:

  1. Hahaha, ja jag håller med till 100 % Vi är verkligen värda en Oscar!!!

    ReplyDelete