Monday, February 28, 2011

Tahoe!!!

Nyheterna varnade oss för årets värsta storm, ja jo det snöade ju lite, men storm var väl att ta i. I bilen hade vi i alla fall sommar!

Det var dock snökjedjekrav, och ingen av oss har någonsin använt det. Och ingen var riktigt redo att ta på sig ansvaret att sätta på dem, så då fick det bli att betala en snubbe längs med vägen.

Van bilåkare som jag är gjorde jag shotgun på baksätet. Finns ingen bättre plats i hela bilen än ett baksäte helt för sig själv.

Väl uppe i Tahoe kom vi fram till världen mysigaste hus och all härliga människor. Massor av snö var det också. Det bordade gott inför morgondagen!




Härligt party humör!






Kvällsjam efter en helt underbar dag i backen!


Middags förberedelser!

Present från värdarna till alla: champagne!



 Som sagt, partypeople!

Inte helt fel vy att vakna till.

Jag var livrädd, men som mina ny funna vänner sa till mig: meet your fears!

Livsfarligt men en rejäl dos av adrenalin.


En helt fantastisk helg!

No comments:

Post a Comment