Friday, January 14, 2011

Utgång, mysfrukost, utgång, ute gång, sushi.

Förra helgen spenderades med Malin och Elin. Det var verkligen en slappa helg som ändå var full av aktivitet.
Vi bestämde oss för att gå ut i Walnut Creek. Bara hänga lite i baren och chilla. Men tror du vi lyckades med det? Nej självklart inte. Rytmerna ryckte med oss och vips stod vi på dansgolvet och släppte loss. Och vips var klockan halv två och det var dags att bege sig hemåt. Vi knödde ihop oss i Malins varma (då menar jag alldeles för varma, hon har en filt med värmeslingor i sängen) säng efter att ha lyssnat på hundens skall alldeles för länge.

Det var en kylig kväll, så bilen var ett bra ställe att värma tårna

Det blev ingen tidig morgon direkt, men frukost lunchen var väl behövd

Lördagen spenderades i pyjamas och på Forever21s hemsida. De där två flickorna vet hur man nätshoppar! När vi insåg att klockan var eftermiddag(eller kväll, beror på hur man ser det) släpade vi oss ner till Pleasanton. Det hyrdes film och skulle mysas, men danssuget tog över, och vips stod vi på dansgolvet igen men den här gången med träningsvärk. 

Sedan var planen i söndags att vi skulle gå en tur på berget vi har här, men vi hittade aldrig spåret, så det fick bli Elin's och min creek runda istället. Och den där filmen vi hyrde avnjöts till sushi och brie. P.S I Love You, och tårarna började rinna, behöver jag förklara mer? Det var verkligen en jätte härlig helg!!

Ja, just det ja! Min älskade familj var ju här över jul och nyår. Det känns som jag har en del att ta igen här på bloggen, och dessutom 650 bilder att gå igen!

Ha det fint i kylan!!!

No comments:

Post a Comment