Saturday, August 7, 2010

Två dagar kvar...

Shit, saker börjar verklilgen hända nu!
Jag åker på måndag. Det känns verkligen konstigt. Jag tror inte jag riktigt har fattat det än. Men det är ett faktum: JAG ÅKER PÅ MÅNDAG!!!

Som sagt så ska jag till en stad som heter Pleasanton en bit utanför San Fransico och jobba som Au Pair. Jag kommer att ta hand om en pojke som är 12 år och har autism. Det ska bli jätte spännande, men självklart är man lite nervös.

Just nu agerar brorsan biljardbord packbord. Det är inte det lättaste att få ner saker för ett år i resväskor. Eller det som kanske är ännu svårare är ju VAD ska man packa ner i sina väskor när man ska vara borta ett helt år. Någon som har ett förslag? Jag är ju inte den med den bästa framförhållningen, har inte äns tvättat färdigt alla favoritkläder än. Tur är väl att man ska till världens mest konsumerande land, så jag lär ju hitta allt och lite till av det man glömt. 

Ikväll blir det farvälhäng här hemma hos mig. Hoppas det blir en trevlig kväll med inte allt för mycket sorgetårar utan tårar av glädje över att livet tar ut en på nya äventyr!

No comments:

Post a Comment