Saturday, August 28, 2010

Skolan!

Igår blev det snabba ryck. Fick ett sms från Elin igår om jag ville följa med henne till hennes klass. Jag sa ju så klart ja. För jag måste ju ta två klasser och jag trodde att det var försent för att börja den här terminen. Och då skulle jag få ta två nästa termin. Men nu hoppas jag det blir den här klassen, Human Sexuality, den här terminen och någon annan nästa. Men det kan strula till det lite för att jag kommit sent in i matchen. Jag hoppas verkligen att det blir så, för det känns skönt att vara två. Det går inte så bara att lyssna med ett halvt öra, det gäller att sitta på helspänn för det går fort och helt nya termer. Men jag tror verkligen att den blir bra!


Tack för alla tips med mat! Igår var jag i favorit affären, Whole Foods. Alla varor, ALLA, är ekologiska och vissa av de vanligaste farliga tillsatserna finns inte heller. Helt underbart! Men det tar ju sån tid att göra allt. Man ska åka dit, och sen åker man dit och sen hem och sen dit. Känns inte så förenat med Whole Foods.

No comments:

Post a Comment