Monday, August 16, 2010

Pleasanton

Hi there!!!
California. Ja. Så är det. Nu är jag här. Och kommer vara det för ett tag framöver. Det känns lite konstigt. Jag insåg det på planet när vi flög över Amerika. Jag ska faktiskt var här i ett år.
Jag kom precis in från en promenad med lilla Max. En söt liten ettårig havaness (ingen aning om stavning eller svenskt namn). Har även kört runt i här i Pleasanton för att försöka lära mig vart alla gator ligger och de viktigaste platserna.
Just nu försöker S, femton år, lära mig allt om Mac. Han har precis fixat till min telefon så att jag har massa , enligt honom, coola grejer. Typiskt tonårs kille!
Ikväll ska vi till morföräldrarna för lite grill med familjen. Spännande men lite nervöst (som typ allt som händer just nu).
See ya all!!

No comments:

Post a Comment