Monday, August 23, 2010

Sömnproblem...

Jag har aldrig i hela mitt liv haft problem med att somna. Förutom vid såna här tillfällen. Då det är något nytt på gång. Jag har alltid varit för trött för att orka hålla mig vaken för att grubbla över saker. Men igår kväll, ojojoj. Jag vred och vände på mig tills jag höll på att bli tokig. Jag funderade på vad jag skulle laga för mat, och det är inte det lättaste med så många allergier som det är i det här huset. Det får inte innehålla gluten, mjölk, kyckling, soja, mycket grönsaker, inget socker och gärna varierande. Och dessutom vara enkelt och gott. Det är ingen lätt uppgift.
Så gårdags kvällen var full av funderingar. Men idag på morgonen känns det faktiskt helt ok. Jag blev dock väckt av C och inte tvärt om som det brukar, och ska, vara.
Jag har en middagsplan för ikväll, pasta med räkröra. Vad tycks? Har ni något annat förslag för veckan? Jag behöver er hjälp!!!

No comments:

Post a Comment