Sunday, August 22, 2010

Så vad blev det av helgen?

Ja, första lediga helgen börjar gå mot sitt slut. Och ack vad fort det gick.
I sann amerikansk anda så blev det en helg i shoppingens och skönhetens tecken. I går åkte vi till Bed Bath and Beyond efter att ha käkat mexikanst. Har ni sett filmen "Click" med Adam Sandler (tror jag) där han köper en dosa som kontrollerar hans liv, den köper han i den affären, på Beyond avdeling. Tidigare på dagen hade jag spenderat tid i köpcentrat. Antagligen tog det mig mer tid att ta mig dit än jag faktiskt var där. Det är inte lätt att hitta här inte. För det första måste du veta vilka gator du ska ta och sen ska du hinna byta filer innan det är dags att svänga. Utöver det är parkeringsplatsen gigantisk, så jag visste knappt var jag var. Men jag hittade iallafall till slut ingången. Var dock livrädd att jag skulle virra bort mig där inne, så det var inte direkt en avkopplande shoppingtur.
Idag blev det Wall Mart efter att ha tvättat kläder. Och min snälla familj köpte en topp till mig :) Eftermiddagen åkte jag runt lite i stan för att hitta en nail salon. Det slutade med att jag gick till en som ligger fem minuter från huset. Så kan det gå när man letar efter något, det ligger precis runt hörnet.
Har hittat en ny artist, efter att ha tittat på Sommarkväll (pris till SVT Play), Camela Leierth. Lyssna på henne, är dagens tips!!
Kvällen spenderas i TV soffan, veckans avsnitt av True Blood visas ikväll!!!

No comments:

Post a Comment