Wednesday, August 25, 2010

Hot hot hot!

Det är så fruktansvärt varmt här just nu. För någon timma sen visade mätaren över 100 grader F. Jag tycker ju det är varmt hemma på sommarn, ni kan ju föreställa er hur det är här.
Gårdagens  middag blev helt okej. Har väl gjort bättre ifrån mig ;) Ikväll blir det en gammal klassiker från solhemsgatan; kotletter i tomatsås.
Igår kväll tog livet, som faktiskt består av mer än bara jobb, fart. Jag åkte till mallet med Elin, en Au Pair som bor bara ett par minuter bort, och sen gick vi på Eat Pray Love med Julia Roberts i huvudrollen och Tuva NOvotny i en av birollerna. Filmen var lång men snygg och det var väldigt kul att träffa andra människor än dem du delar hem med ;)
Idag har jag för första gången i mitt liv fått påverka vilka som ska sitta i den svenska riksdagen och vilket block som ska sitta i regeringen. Snälla, gå och rösta den där söndagen eller gör en poströst om du tror att du inte hinner eller glömmer det på valdagen. Jag vill ju att ni röstar rödgrönt, men det viktigaste är ATT ni röstar!!!!!

No comments:

Post a Comment